با اشتباهاتت چه می کنی؟

با اشتباهاتت چه می کنی؟

خانه | Miracles | با اشتباهاتت چه می کنی؟

 در تمام مدتی که در این خدمت هستم، خدا واقعاً مرا مورد فیض و محبت خود قرار داده است. او به من اجازه داد، زندگی بسیاری را نجات داده و یا تغییر دهم. خدا را شکر می کنم که هر روز از افراد زیادی پیام های دلگرم کننده دریافت می کنم. جلال بر خداوند که هزاران اتفاق عالی را رقم زده است.

 البته در این مسیر، من هم گاهی اشتباهاتی داشته ام، شاید حتی بیشتر از دیگران! ولی یاد گرفته ام که تصمیم های بعد از هر اشتباه، خیلی مهم هستند. به نظر تو:

  • چه درس هایی می توانیم از آنها بگیریم؟
  • چه کارهایی را برای جبران می توانیم انجام دهیم؟
  • از کدام فرد یا افراد، طلب بخشش کنیم؟
  • چه چیزهایی را می توانیم تغییر دهیم؟

 فکر کردن به این موارد نام برده شده، مرا به یاد شخصی در کتاب مقدس، به نام “زکی” انداخت. این مرد در زمان تصرف رومیان، یک باجگیر بود. او علاوه بر اینکه  برای “دشمن” کار می کرد، هنگام جمع‌آوری پول از مردم مالیات بیشتری هم می‌گرفت. همین قدر بگویم که زکی اصلاً مورد احترام و محبوب نبود.

 روزی عیسی در سرتاسر سرزمین اریحا سفر می کرد که تصمیم گرفت به خانه این مرد برود. (می توانی این داستان را در کتاب مقدس، لوقا باب 19، آیه 2 تا 9، بخوانی.)

زکی بعد از ملاقات با عیسی، خیلی زود متوجه شد که باید تغییر کند. او تصمیم گرفت  نیمی از دارایی‌ اش را به فقرا بدهد و همچنین به کسانی که از آنها، مالیات بیشتری گرفته بود، چهار برابر آن پول را برگرداند! در ادامه ی داستانِ زکی، در لوقا 19، آیه 9 و 10، می خوانیم: «عیسی به او فرمود: اين نشان می‌دهد كه امروز نجات به اهل اين خانه روی آورده است. اين مرد، يكي از فرزندان ابراهيم است كه گمراه شده بود. من آمده‌ ام تا چنين اشخاص را بيابم و نجات بخشم!»

دوست خوبم! مهم نیست، چقدر در گذشته اشتباه کرده ای، چیزی که واقعاً اهمیت دارد، عظمتِ عشق عیسی به توست… و این هرگز تغییر نمی کند!

اگر واقعا بخواهی زندگی و نگرش خود را تغییر دهی و به سوی عیسی روی

آوری، او با آغوش باز از تو استقبال می کند. او احساس گناه و شرم را از تو دور می کند. تو فرد جدیدی می شوی و می توانی برای دیگران منبع برکت شوی! 

به پیامی از یکی از همراهان کلیسا توجه کن: «هر روز، یک معجزه» مسیر و حال روحانی ام را در خداوند برکت داده و تقویت کرده است. باعث شده است، شکرگزار موهبت‌ هایم باشم. همچنین در روابطم با دیگران تأثیر گذاشته و زندگی ام را بهتر کرده است. این پیام ها به من یادآوری می‌کنند که نجات‌ دهنده من عیسی مسیح، بیش از حد تصورم، مرا دوست دارد. از شما ممنونم.»

 دوست من! پیشنهاد می کنم گذشته را پشت سر بگذاری و شاد باشی… چرا که عیسی، همه چیز را نو می سازد!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.