ایمان تو، همانند یک ماهیچه عمل می کند.

ایمان تو، همانند یک ماهیچه عمل میکند.

خانه | Miracles | ایمان تو، همانند یک ماهیچه عمل می کند.

دوست عزیز! قلب تو هر روز چندین هزار لیتر خون را پمپاژ می کند و باعث می شود  اکسیژن، به راحتی به تمامی اعضای بدن  و ماهیچه ها برسد. این عضو شگفت انگیز‎ و باورنکردنی این کار بسیار مهم را  بدون  اینکه توقف کند یا خسته شود، انجام می دهد و باعث می شود که  تو زنده بمانی!

آیا خلقت خدا عالی و شگفت انگیز نیست؟ قلب که عضو مرکزی بدن است  در مکانیسم زندگی دقیقا مثل ایمان عمل می کند که  به عنوان آخرین نیروی محرک زندگی  یک مسیحی است.

کتاب مقدس، رومیان باب 1، آیه‎ی 17، در این مورد می‎گوید: “این پیغام این است که خدا فقط در یک صورت از سر تقصیرات ما می‎گذرد و به ما شایستگی آن را می‎دهد که به حضور او برویم؛ و آن وقتی است که به عیسی مسیح ایمان آوریم. بلی، فقط و فقط ایمان لازم است. همان‎طور که کتاب آسمانی می‎فرماید: «فقط کسی نجات پیدا می‎کند که به خدا ایمان داشته باشد.»”

همانطور که زندگی تو بدون قلب متوقف می شود، بدون ایمان هم  قدم برداشتن با خدا غیر ممکن است!

● به وسیله ی ایمان است که می توانی باور داشته باشی، عیسی مرد و زنده شد.

● می توانی  تمامی وعده های خدا را دریافت کنی.

● می توانی انتخاب کنی به جای شرایط، به خدا توکل کنی.

با هر شرایطی که مواجه می شوی، باعث رشد ایمانت شده و ماهیچه های آن را قوی تر می کند!

اگر مایل هستی به این سرود پرستشی زیبا  گوش بده تا در هنگام سختی‎ها ایمانت را تقویت کند:

دوست من! امروز با روزهای دیگر فرقی ندارد و می تواند چالش های خودش را به همراه داشته باشد، اما تو به وسیله ی ایمان از عهده ی همه ی آنها بر خواهی آمد. این یک فرصت عالی است تا ایمانت استوار و محکم  شود!

بیا با هم این شهادت عالی را بخوانیم: از زمانی که “هر روز یک معجزه” را دریافت می کنم، همه ی  زندگی من تغییر کرده، چرا که تصمیم گرفتم ایمانم را بر خداوند قرار دهم. قبلا  مشکلات مالی و همین طور شک های بسیاری داشتم، همیشه ترس داشتم که پول کافی برای آخر ماه نداشته باشم. اما الان شک ها و ترس های من از بین رفته چرا که اکنون می دانم خداوند همه ی نیازهای من را برآورده می کند. متشکرم برای اینکه به من یاد دادید، چطور با ایمان دعا کنم.

لطفا با من دعا کن… «خدای زنده، من بیشتر از چشمانم به تو  ایمان دارم، تو عالی و بی نظیر هستی. ایمان  دارم که هر لحظه مرا از چالش های زندگی عبور می دهی و این باعث می شود که ایمانم قوی و مستحکم شود. شکر برای قلبت که سراسر محبت است و هرگز شکست نمی خورد! در نام عیسی،آمین»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.