او سرچشمه ی حیات است!

او سرچشمه ی حیات است!

خانه | Miracles | او سرچشمه ی حیات است!

تحقیقات نشان می دهند که وقتی آسمان ابری و خاکستری است، روحیه ی افراد پایین می آید… احساس خستگی می کنند، اغلب افسرده می شوند و نمی خواهند کاری انجام دهند.

این احساسی است که همه ممکن است داشته باشند. اما برای ما، به عنوان فرزندان خدا همه چیز متفاوت است! ما می دانیم که فرزند عدالت همیشه بر فراز ابرهای زندگی می درخشد.

در خداوند، ما می‌توانیم همواره شاد باشیم به جای اینکه در تاریکی یا اشتیاق مسائلِ اطرافمان غرق شویم!

به قول یکی از عزیزان ما خوانده شده ایم مسیحیانی شبیه به ترموستات باشیم؛ نه مسیحیانی شبیه به دماسنج! به عبارت دیگر، ما کسانی هستیم که باید تعیین کنیم دمای اطراف چقدر باشد؛ به جای اینکه فقط آن را منعکس کنیم! همه ی ما می توانیم مانند “ترموستات” باشیم!

دوست من با آمدن هر روز نزد عیسی، تو به سرچشمه ی همه چیز متصل می شوی. او عشقی است که تو به آن نیاز داری، شادی ایی است که تو را برانگیخته و تجدید می کند و نیرویی است که تو را هدایت می کند. 

بنابراین، وقتی چیزی برایت باقی نمانده، وقت آن است که به سراغ منشا اصلی بروی و آنچه را که نیاز داری از آن دریافت کنی! تا زمانی که دوباره پر، درخشان و سرریز شوی.

یکی از همراهان کلیسا تجربه ی حضور خداوند در زندگیش را اینگونه توصیف کرده است: «خواندن ایمیل های الهام بخش شما افسردگی را از زندگی من دور کرده، من دیگر احساس تنهایی نمی کنم و کاملا به عیسی، خدا و روح القدس اعتماد و تکیه دارم. از شما برای بازیابی قدرت و ایمان و امیدی عمیق تر سپاسگزارم.»

بله دوست عزیز، وقتی همه چیز غمگین و افسرده است، می توان شاد و پر از انرژی بود… می توان انگیزه داشت؛ حتی زمانی که ابری تاریک و خاکستری جهان ما را فرا گرفته است. بله، با خدا همه چیز ممکن است!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.