افکار و نگاه خداوند را در زندگیت بپذیر!

افکار و نگاه خداوند را در زندگیت بپذیر!

خانه | Miracles | افکار و نگاه خداوند را در زندگیت بپذیر!

پدر آسمانی تو مثل یک انسان فکر و صحبت و عمل نمی کند. او کاملاً یکتاست و دید او به همه چیز عالی و بی همتاست. نگاه او به شرایط، همیشه عادلانه و همراه با قدوسیت است.

همانطور که در کتاب مقدس، اشعیا باب 55، آیه ی 9 آمده: «به همان اندازه که آسمان بلندتر از زمین است، راه های من نیز از راه های  شما و فکرهای من از فکرهای شما بلندتر و برتر است.»

دوست عزیز! جامعه برای اینکه بتواند زندگی خانوادگی، شغل و احساساتت را بسنجد به تو منابع مختلفی را پیشنهاد می کند، از قبیل برنامه های تلویزیونی و مجلاتی که می خواهند یک مدل، زندگی عالی را به تو نشان دهند.

مثلا 10 دستورالعمل برای یک ازدواج سالم، یا 15 قدم برای ساختن یک شخصیت کامل و بی نقص!

ولی راه دیگری برای سنجیدن وجود دارد، اینکه همه چیز را از نگاه خداوند ارزیابی کنی و زمانی که نگاه او را می پذیری با ایمان و اعتماد به اینکه درست می گوید و همیشه به نفع تو کار می کند، پیش بروی. حتی زمانی که از چیزهای در حال وقوع مطلع نباشی! ممکن است سوالاتی در ذهنت بیاید، سعی نکن راه حلی پیدا کنی، بلکه تماما به خداوند اعتماد کن. در دعا و سکوت منتظر کار او در زندگی ات باش.

همچنین در اشعیا باب 30، آیه ی 15 آمده است: “خداوند، خدای قدوس اسرائیل چنین می‌ فرماید: «به سوی من بازگشت کنید و با خیالی آسوده به من اعتماد کنید تا نجات یابید و قدرت کسب کنید.»”

 دوست من! با خداوند مشورت کن؛ از او راه حل بخواه. چرا که در کتاب مقدس آمده: از او مشاوره بگیر زیرا افکار او مانند افکار تو نیست.

خداوند همیشه می داند چطور به تو آرامش و تسلی دهد. با نور خودش مسیر راهت را روشن کند و تو را از آن وضعیت تاریک بیرون بیاورد. پس به او اعتماد کن و مطمئن باش تصمیمات درستی خواهی گرفت.

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.