از حضور او لذت ببر!

از حضور او لذت ببر!

خانه | Miracles | از حضور او لذت ببر!

کتاب مقدس به ما می گوید که هیچ چیز بهتر از لحظه ای نیست که در حضور خدا سپری شود. 

در کتاب مزامیر باب 84 آیه 10 میخوانیم که:

یک روز در صحن های تو، بهتر است از هزار در هر جای دیگر؛

حضور خدا یک راز است! در حالی که نامرئی است، قابل لمس است و ما واقعاً می توانیم آن را حس کنیم. هم ملایم است و هم قانع کننده، هم آرامش بخش و هم انگیزه دهنده!

حضور خداوند به ما برکت می ده. حضور او نه تنها به ما آرامش می دهد، بلکه به ما اجازه می ده سایه ای از بهشت را لمس کنیم. حضور خدا تجربه دوباره باغ عدن است. باغ سرسبزی است که روح ما در آن آرام می گیرد و آزادانه شکوفا می شود.

در کتاب مزامیر باب 23 آیه های 1 تا 3 اینطور می خوانیم:

خداوند شبان من است؛ محتاج به هیچ چیز نخواهم بود. در چراگاههای سرسبز مرا می‌خواباند؛ نزد آبهای آرامبخش رهبری‌ام می‌کند. جان مرا تازه می‌سازد، و به‌خاطر نام خویش، به راه‌های درست هدایتم می‌فرماید.

من مرتباً برای روزه و دعا وقت می گذارم تا چهره خدا را بجویم. برای دیدن حضور او، برای گوش دادن به صدای او. حضور خدا را خیلی دوست دارم من دوست دارم با او وقت بگذرانم، چرا که او پدر من است، چرا که او من را بهتر از هر کسی، حتی بهتر از خود من، می شناسد.

دوست من، به تو اطمینان می دهم که یک روز در حضور او، بهتر از هزار روز در جای دیگر است! 

حضور خدا را در اولویت خود قرار بده. از بودن با او، صحبت کردن با او و گوش دادن به او لذت ببر. او را با تمام قلب خود، با تمام جان و با تمام قدرت خود جستجو کن. حضور او را دنبال کن. پشیمان نخواهی شد!

عزیزی از دوستان همراه، ما را به کلامی برکت دادنند که با تو به اشتراک میزارم:

درود

بزارین ازتون برای هر روز یک معجزه سپاسگزاری کنم. همانطور که دیگر عزیزان عنوان می‌کنند که پیام های شما الهام بخش است، براستی اینچنین است. بویژه امروز که خداوندم از من خواست که سکوت کنم، رها کنم، آرامش داشته باشم و تمام سنگینی های شانه ام را به او بسپارم. که انجام شد! چقدر پیام های شما زیباست بویژه آیه هایی که خوانده میشه به من بسیار لذت می‌دهد و فقط محبت ازش جاری میشه. ‌حضور عیسی مسیح خداوندم را به زیبایی حس می‌کنم و یه جورایی نمیخوام تموم بشه. به هرحال سپاس بیکران برای وجود شما‌ و تیم شما که هر روز به من محبت عیسی مسیح خداوندم را یادآوری می کنه.

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.