آیا گناهانت، تو را برای همیشه از خدا جدا می کند؟

آیا گناهانت، تو را برای همیشه از خدا جدا می کند؟

خانه | Miracles | آیا گناهانت، تو را برای همیشه از خدا جدا می کند؟

آیا تا به حال به دلیل گناهی که در زندگی ات وجود داشته، در برقراری ارتباط مجدد با خدا دچار مشکل شدی؟

 بسیاری از خوانندگان «هر روز یک معجزه» با این وضعیت مواجه شده اند. این چیزی است که دو نفر از آنها برای من نوشتند:

 خشم، دروغ گفتن و نوشیدن الکل، مشکلات زندگی مسیحی من هستند. من این کارها را انجام می دهم و بعد احساس گناه می کنم. من به طور مداوم با چیزهای منفی در ذهنم درگیر هستم. و وقتی که به گناه میوفتم، باید سخت تلاش کنم تا با خدا در ارتباط باشم

 

« برای من مشکل است که در رابطه با عیسی بمانم، بدون اینکه در دام وسوسه قرار بگیرم. معمولا یک فکر بد میاد سراغم که در نهایت به یک عمل بد تبدیل می‌شه

 دوست عزیز، گناه به معنای به هدف نزدن و گم کردن مسیر است. وقتی گناه می کنیم در واقع، خارج از اراده خدا برای زندگی خود عمل می کنیم. و احساس بدی که بعد از گناه داریم، حاصل جدایی و دوری از خداوند است. ما فاصله ای بین قلب خداوند و قلب خودمون رو احساس می کنیم. جدایی، قطع رابطه و احساس تنهایی، پیامدهای گناه است.

و مشکل اینجاست که ممکن است، در حالی که خدا همه چیز را مهیا کرده تا هر زمانی که بخواهیم به سمت او بازگردیم، در تله گیر کنیم و در این حالت جدایی بمانیم.

در اول پطرس باب 1 آیه های 18-19 می خوانیم: خدا برای نجات شما بهایی پرداخت، تا شما را از قید روش پوچ و باطل زندگی که از اجداد خود به ارث برده بودید، آزاد سازد؛ بهایی که خدا برای آزادی از این اسارت پرداخت، طلا و نقره نبود، بلکه خون گرانبهای مسیح بود که همچون بره‌ای بی‌گناه و بی‌عیب قربانی شد.

 او که کامل و عالی بود، گناه تو و سنگینی تمام رنج های تو را به دوش کشید.

ارزش تو را نمیشود با معیارهای انسانی تخمین زد. بلکه تنها خون عیسی است که میتواند بهای گناهان تو را پرداخت و تو را آزاد کند.

 دوست من، تو پیش خدا خیلی با ارزشی. او تو را خیلی دوست دارد. عیسی تو را بسیار دوست دارد. دعای من برای تو این است که وقتی این پیام را می خوانی یا می شنوی دیگر روح تو در ترس و گناه نباشد. عیسی گناهان تو را بر خود حمل کرد. او همه چیز را گرفت و همه چیز را به انجام رساند.

 خداوند را با من به خاطر فیضش و برای شادی که امروز به تو تقدیم می کند، ستایش کن… «خداوندا، از تو سپاسگزارم. به خاطر خون عیسی، که به بهای پاک کردن گناهان من ریخته شد، و برای اینکه دیگر گناهم بر شانه هایم سنگینی نکنند. از تو برای صلح و آزادی که در عیسی مسیح دارم، سپاسگزارم. روح من نام تو را، به خاطر هر آنچه به انجام رساندی و هر کاری که انجام می دهی، جلال می دهد! از تو طلب بخشش دارم و با تمام وجودم به سوی تو برمی گردم. به نام عیسی، آمین

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.