آیا می خواهی احساس رضایت داشته باشی؟

آیا می خواهی احساس رضایت داشته باشی؟

خانه | Miracles | آیا می خواهی احساس رضایت داشته باشی؟

برخی از مواد غذایی در عین حال که سالم هستند، ما رو هم زودتر سیر می کنند و ما معمولا این مواد غذایی را در لیست وعده اصلی غذا هایمان قرار می دهیم.

بنابراین اگر فقط سالاد بخوری (که برای سلامتی تو بسیار مفید هم است) باید مقدار زیادی از آن را بخوری تا سیر بشی. از طرف دیگر، اگر یک بشقاب سیب زمینی و سبزیجات بخوری، به احتمال زیاد معده تو برای مدت زمان قابل توجهی سیر خواهد شد.

درست مانند بدن تو، روح تو هم به غذاهای سیر کننده نیاز دارد. بدون آن، روح تو فقط تا دفعه بعد که پر شود به سختی زنده می ماند.

در کتاب متی باب 4 آیه 4 می خوانیم که ‘عیسی گفت: «”انسان تنها به نان زنده نیست، بلکه به هر کلامی که از دهان خدا صادر شود.“ »

بله، من و تو، برای زنده ماندن نیاز به شنیدن صدای خدا داریم. سخنان او، به روح ما جان می بخشد، در هنگام خستگی به حرکت ما می افزاید و هنگامی که از کار افتاده ایم، ما را تشویق می کنند.

آخرین باری که خدا با تو صحبت کرد، کی بود؟ آخرین باری که کلمات حیات بخش او را در قلب خود دریافت کردی.

دوست من، اجازه نده روح تو گرسنه بشه. هر روز با کلام خدا به آن غذا بده! باشد که روح تو، توسط کلام مقدس او تغذیه، تقویت و ترمیم بشه.

من از تو دعوت می کنم که همین الان با من دعا کنی «خداوندا، من نمی خواهم تنها با نان زندگی کنم. من نمی‌خواهم فقط به ذره‌هایی از کلام و حضور تو بسنده کنم. بلکه می خواهم در کلام تو زندگی کنم. صدای تو را بشنوم و می خواهم به تو گوش بدهم. وقتی کتاب مقدس را مطالعه می کنم و یا وقتی در کلام تو کنکاش می کنم، با من صحبت کن. ممنون که به من این اطمینان را میدی که رضایت کامل را تجربه خواهم کرد. به نام عیسی، آمین!»

اگر دوست داری این جملات را روی یک کاغذ بنویس و یک جایی بزن که بتونی به صورت مرتب آن را ببینی و تکرار کنی:

“خداوندا، من می خواهم به تو گوش بدهم
بلندتر از هر صدایی
میخواهم تو را احساس کنم
نزدیکتر از هوایی که تنفس می کنم

با من حرف بزن
بگذار قلبم با زمزمه محبت تو بیدار شود
مرا به قلب خودت نزدیک کن
بگذار تمام سرم، با صدای تو پر شود”

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.