به نیکوییِ خدا اعتماد کن.

به نیکوییِ خدا اعتماد کن.

خانه | Miracles | به نیکوییِ خدا اعتماد کن.

خدایی که خالق آسمان و زمین است، بی رحم نیست. حتا بعضی ها فکر می کنند او خدایی ظالم است. او نه تنها پدری ظالم و غیر قابل پیش بینی نیست، بلکه بسیار نیکو و مهربان است. او تو را دوست دارد و برای زندگی تو اهداف عالی دارد و هرگز نمی خواهد به تو آسیبی برساند!

در کتاب مقدس آیه های زیادی وجود دارد که در مورد نیکویی، رحمت و مهربانی خدا با ما صحبت می کنند. در این جا به چند آیه اشاره می کنم.

خداوند در مزامیر، فصل 36، آیه ی 5 این طور می گوید: «رحمت تو، ای خداوند تا به آسمان ها می رسد و وفاداری تو به بالاتر از ابرها!»

و همین طور در مزامیر، فصل 40، آیه ی 11 می گوید: «ای خداوند، لطف و محبت خود را از من دریغ مدار. رحمت و صداقت تو همواره مرا حفظ کند.»

و در تیطوس، فصل 3، آیه ی 5 نیز می گوید: «و ما را نجات داد. او نه به خاطر خوبی و پاکی ما، بلکه فقط در اثر رحمت و دل سوزی که نسبت به ما داشت، ما را از گناهان مان شُست و طاهر ساخت و به وسیله ی روح القدس، به ما تولدی تازه و حیاتی نو بخشید.»

دوست من! امروز تو را تشویق می کنم که به نیکوییِ خداوند پی ببری و به شخصی که برای زندگی تو اهداف عالی دارد، به تو امید می دهد و شفا می بخشد و می خواهد حیات را  به خانواده ی تو بازگرداند، اعتماد کنی!

کتاب مقدس در جایی می گوید: “دزد یعنی شیطان می آید که بدزدد و نابود کند. اما مسیح آمد، تا ما حیات و زندگی  را به فراوانی داشته باشیم.”

امروز ایمان داشته باش که عیسای مسیح می خواهد در زندگی تو کار کند و این قوت را به تو ببخشد، تا بتوانی آن چه که دشمن از تو دزدیده است را پس بگیری.

دوست خوبم! بیا با هم مطابق کتاب مزامیر، فصل 58، آیه ی 7 دعا کنیم: ـ«خداوندا، رحمت خود را به ما نشان بده و نجات، شفا و رهایی خود را به ما عطا کن. در نام عیسای مسیح، آمین.»

این شهادت عالی و پر برکت را که یکی از عزیزان همراه برای ما فرستاده است، بخوان: «من به تازگی یک بیماری را پشت سر گذاشتم و با ایمان به خدا از این بیماری نجات پیدا کردم. “هر روز، یک معجزه” ایمانم را تقویت کرد و باعث شد به عشق خدا نسبت به خودم پی ببرم و اینکه برنامه های او عالی و به موقع است. خدا را به خاطر شما و تیم خوبی که دارید شکر می کنم. چون زندگی من واقعا تغییر کرد.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.